Dentsu, prostřednictvím své digitální mediální agentury iProspect, získala integrovaný mediální byznys pro značky BMW, MINI a BMW Motorrad napříč 23 evropskými trhy, včetně České republiky. Nová spolupráce, která vstoupí v platnost 1. ledna 2026, posílí postavení Dentsu jako lídra v oblasti datově řízených marketingových řešení.
Toto vítězství navazuje na úspěšnou dosavadní spolupráci a podtrhuje expertízu iProspectu v digitálních technologiích, datech, generativní AI, obsahu a zákaznické zkušenosti. Dentsu bude poskytovat komplexní mediální plánování a nákup napříč všemi kanály, stejně jako datové a technologické poradenství pro všechny tři prémiové značky BMW Group. Součástí závazku je také klíčová podpora uvedení „Neue Klasse“, nové generace elektromobilů BMW.
Amanda Morrissey, globální prezidentka iProspect, zdůrazňuje: „Toto vítězství odráží naši sílu na pomezí médií, dat a technologií. Jsme nadšeni, že můžeme s BMW Group v této fázi transformace spojit výkon, brand experience a inteligentní využití dat k podpoře jejich růstu.“
Partnerství je postaveno na modelu „Networked Intelligence“, který optimalizuje operace napříč Evropou a zajišťuje globální konzistenci s lokální přesností.
Uwe Dreher, viceprezident marketingu BMW Europe, k tomu dodává: „Jsem osobně nadšený, že máme Dentsu jako našeho mediálního partnera. Společně vstupujeme do nové kapitoly komunikace skutečně zaměřené na evropského zákazníka. Náš cíl jednat vysoce datově řízeným a cíleným vícekanálovým plánovacím přístupem, povýšeným o nejmodernější nástroje AI pro zvýšení efektivity a dopadu, byl dosažen – realizace ještě více urychlí návratnost marketingových investic pro naše trhy. BMW Marketing Europe je nadšeno z uvedení naší Neue Klasse v této nové konstelaci.“