Karlínský prostor Spojka jsme opět po roce, ve čtvrtek 22. května, proměnili v místo plné rezonujících inspirativních myšlenek. Na třetí ročník klientské konference Dentsu Insights zavítalo více než 250 hostů z řad klientů Dentsu a odborné veřejnosti.
Jak už na úvod po přivítání předpověděl generální ředitel Petr Chajda, letošní program je mnohem ambicióznější, a ještě nadupanější, než byl loni. Dentsu Insights zkrátka rostou. Line up přednášek obohatila řada vystoupení externích speakerů, kteří svým úhlem pohledu probrali nejedno aktuální téma ze světa marketingu.
Pomyslného štafetového mikrofonu se nejprve ujala Tereza Drábková, senior social media manager z Bistra Social, která představila pestrý svět mikrokomunit. Právě ty přináší nové možnosti insightů, potřeb. Jen je obtížnější se do jejich imunního prostředí dostat. Ale komu se podaří nabourat tyto zájmové bubliny, vyhraje další loajální zákazníky. Jako důkaz o zajímavosti tématu mikrokomunit, proběhla krátká panelová diskuze pod vedením Zuzany Mareš, Senior Social Media Manager z Bistra Social, s vybranými představiteli několika skupin. A tak jsme nahlédli do světa hráčů Pokémonů, milovníků papíru či vintage fashionu.
Pak už obsadila debatní gauč influencerská hvězda Chili Ta, aby probrala s Terezou Konopáskovou, Influencer Lead Bistro Social, téma zrodu influencera, budování vlastní značky a vůbec fungování a udržení se v tomto náročném oboru.
Taky jste si mysleli, že je televize mrtvé médium? Vyvrátit i další mýty, kolem dosud nejvlivnějšího média, přišel s nadhledem Petr Miláček, ředitel analýz, FTV Prima. Partnerem, otevírající tematiku změn konzumace médií za posledních dvacet let, mu byl Milan Černík, Client Service Director, Dentsu X.
ÁDÉHÁDÉ zpívá v jednom ze svých hitů Kapitán Demo, a že lze pohlížet na ADHD, resp. celou neurodivergentní skupinu jako na rezonující téma, přišla popularizovat Zdeňka Zlatušková, Head of Strategy & Innovation, Dentsu. Víte, kolik „nás“, kteří vnímáme reklamu jinak než typičtí lidé, je? Podle dat se jedná o 20 % naší populace. Proto stojí za uvážení, jestli občas z mainstreamově standardizovaných přístupů nezkusit udělat reklamu více #neurospicy.
Naprosto uvolněným tónem zaujal na pódiu diváky v sále Viktor Procházka, Group Head Marketing, Skupina PRE. Společně s Barborou Matíkovou, Senior Programmatic Consultant, iProspect a Dorotou Kubincovou, Digital Senior Account Manager, iProspect, odkryli důležitost propojení klientských dat s kampaněmi. Jejich příběh by se dal pojmenovat Boj o záchranu Enkidoo. Úspěch stojí právě na efektivním využívání klientských dat, o spolupráci obou stran – obchodu a marketingu, odvaze dělat změny a nespokojit se vždy s jednoduchým řešením.
Následně svým živelným optimismem doslova nakazila publikum Lenka Helena Koenigsmark, Lektorka masterclass webinářů. Jejím tématem byla udržitelnost v širším slova významu. Zamyslela se, proč někdy dobré úmysly dláždí cestu do pekel. Zmínila potřebu klást si stále otázky, co opravdu naše rozhodnutí mohou přinést, způsobit. Zároveň se dotkla i své současné srdcovky, problematice neziskového sektoru. Sama má osobní zkušenosti se založením charitativního projektu Dobrodějna. Znáte? Teď už ano.
A už jsme směřovali do finále. Předposledním řečníkem byla Tereza Kovandová, Content Lead, Bistro Social, která nás před obědem nasytila humorem ze sociálních sítí. Nešlo o vtipy z komentářů, ale o promyšlený kontent značek, co už ví, že sociální média plní funkci hřiště, a ne umělé nákupní třídy. Šanci se odlišit a zaujmout má zkrátka každý, odvážný.
Cílová rovinka patřila AI a Ondřeji Synčákovi, Transformation & Technology Director, Dentsu. Ten navázal na své loňské téma a zhodnotil, jak si vlastně stojíme. Určitě jsme udělali obrovský krok kupředu, nicméně při implementaci AI ve firmách stále čelíme bariérám. Jednou z nich je očekávání rychlého zavedení automatizace. To ale nejde bez správné edukace lidí, vyzkoušení si řešit s AI menší problémy atd. Proto na závěr nabídl pět kroků k lepším AI zítřkům, do kterých patří i spolupráce na řešení s Dentsu.
Potom už na všechny účastníky čekal vynikající catering a možnost probrat vše, co koho zajímalo, do detailu se sklenicí koktejlu v ruce. O ne/alko překvapení se postaral jeden z našich partnerů, Mediaclub a jeho tým barmanů. Svou prezentaci pojali jako bar ve stylu televizní soutěže Zrádci. Další partner Dentsu Insights – Channel Factory využil prostoru v předsálí, kde nabídl porci informací o možnostech optimalizace videí pomocí AI.
Věříme, že letošní ročník Dentsu Insights byl pro vás skutečně výživný. Těšíme se s vámi na viděnou u příštího, ještě vydatnějšího čtvrtého ročníku.





























































































