Fortuna spustila kampaň k prezidentským volbám

Dentsu

Dentsu

Necelé dva týdny před prezidentskými volbami startuje sázková kancelář Fortuna 360° kampaň, která se postupně představí jak v televizním, radiovém i online prostoru, tak i na OOH plochách nebo sociálních sítích. Zaměřuje se na téma klání o nejvyšší ústavní funkci, které současným mediálním prostorem rezonuje nejvíce. „Po bláznivém prosinci se světovým šampionátem nezpomalujeme a leden tak bude ve znamení prezidentských voleb," komentuje Nela Christovová, Head of Marketing CZ ve společnosti Fortuna Entertainment Group.

Ústředním claim kampaně zní "VOLTE SRDCEM, SÁZEJTE CHYTŘE", který odkazuje na dlouhodobou snahu společnosti akcentovat tón zodpovědného hraní. "V nové kampani na prezidentské volby jsme vsadili na pověstný český smysl pro humor, který se bude propisovat v celé komunikaci,“ vysvětluje Christovová. „Poukazujeme na to, že Češi jsou s nadsázkou odborníci na širokou škálu témat. Například když hraje fotbalová reprezentace, to je přeci každý trenér. Věříme, že se každý Čech v příběhu najde." Ten je pak celý postavený na insightu "My Češi jsme na všechno odborníci" a nese se jím sjednocující myšlenka vtipu a nadsázky.

Kampaň bude k vidění již tradičně v televizi, outdooru, tisku a na internetu, ale společnost se rozhodla jít i méně standardní cestou. "Chceme v této kampani vyzkoušet nové formáty a marketingové platformy,“ říká Vojtěch Lukáš, Group Head agentury Dentsu X, která se postarala o nákup médií. Pro televizi byl vytvořen 30s spot, který poběží na všech celoplošných stanicích. Ten bude v upravené verzi využit také pro sociální sítě – Facebook a Instagram a součástí onlinové části kampaně budou i speciální formáty ve zpravodajských médiích.