250+
účastníků
5
hodin programu
2
hodiny networkingu
Program:
9:00-9:30 Brand už nestačí. Síla je v mikrokomunitách
Mikrokomunity nejsou trend, jsou budoucnost. Místo jednosměrné komunikace přichází kolaborace. Místo masovek hyperosobní přístup. Ukážeme vám značky, co to pochopily dřív než ostatní — a jak se do těchhle bublin dostat dřív, než vás zavřou venku. Protože kdo dnes nemá komunitu, nebude mít ani zákazníka.
Tereza Drábková, Senior Social Media Manager, Bistro Social
Zuzana Mareš, Senior Social Media Manager, Bistro Social
9:30-9:55 Zrod influencera 2.0
TV reality shows se dnes stávají odrazovým můstkem pro novou generaci digitálních celebrit. Co všechno obnáší přerod televizního účastníka v plnohodnotného influencera? Jak se buduje jejich osobní značka? Co na to říkají značky a publikum?
Spolu s Chili Ta, výraznou tváří české influencer scény, která prošla několika reality shows a proměnila své televizní minuty slávy v dlouhodobou kariéru na sociálních sítích, nahlédneme do zákulisí tohoto dnešního fenoménu.
Tereza Konopásková, Influencer Lead, Bistro Social
Chili Ta, Influencerka
9:55-10:20 Mýty o TV
Za posledních 20 let se způsob konzumace médií rapidně změnil, a to výrazně proměnilo mediální plánování. S lehkým nadhledem se podíváme na hlavní rozdíly a trendy provázející tuto změnu. Společně se zástupcem Mediaclubu se zaměříme na současné postavení televize v mediamixu a pokusíme se vyvrátit některé mýty, které o TV plánování panují.
Petr Miláček, ředitel analýz, FTV Prima
Milan Černík, Client Service Director, Dentsu X
10:20-10:40 Komunikace pro mozek, který jede jinak
Ve společnosti je kolem 20 % neurodivergentních lidí. Oni tady byli vždy, ale teprve nedávno se toto téma začalo popularizovat. Tihle lidé vnímají a konzumují reklamu jinak než typičtí lidé. Je to téma, kterému se ve světě reklamy zatím moc pozornosti nevěnovalo. Co je to neurodiverzita a proč rčení „great minds think alike“ spíš neplatí? Jak vypadá svět neurodivergentních lidí a jak naopak svět vidí je? Můžeme diagnózy jako autismus, ADHD nebo třeba dyslexii vnímat i pozitivně? A co to všechno znamená pro svět reklamy? Po této přednášce rozhodně budete mít o čem přemýšlet!
Zdeňka Zlatušková, Innovation & Strategy Director, Dentsu
Coffee Break: 10:45-11:15
11:15-11:40 Restart značky pomocí klientských dat
Značka na rozcestí, výkonnost bez výsledků! Jak jsme tuto skutečnost u portálu Enkidoo proměnili v růstový příběh? Zaměřili jsme se na zjištění faktů, proč funkční kampaně nepřinášely plánované byznys výsledky. Pomohla až hlubší datová analýza a propojení klientských dat s kampaněmi. Dozvíte se, jak mohou i vaše data pozvednout výkonnostní kampaně na vyšší úroveň a jak i malá změna v práci s nimi může znamenat zásadní obrat ve výsledcích.
Viktor Procházka, Group Head Marketing, Pražská energetika
Barbora Matíková, Senior Programmatic Consultant, iProspect
Dorota Kubincová, Digital Senior Account Manager, iProspect
11:40-12:05 Udržitelnost vs. Greenwashing. Revoluce vs. Evoluce
Udržitelnost. Firmy se předhánějí, kdo co pro planetu a lidstvo dělá, ale není to někdy kontraproduktivní? Ví vždy o čem mluví? Pojďme se spolu podívat na to, zda je nutná revoluce či zda není udržitelnější evoluce. Jak si zachovat zdravý rozum i v byznysu, a přitom dělat ty správné věci. Společnost je polarizovaná a racionální názory nejsou slyšet. Co by na to asi řekla Barbie, a jak to vnímá člověk z neziskovky nebo z politiky?
Lenka Helena Koenigsmark, Lektorka masterclass webinářů
12:05-12:20 class 404: Dekorporatizace značek
Play it bold or get scrolled. Sociální sítě nejsou pasivní výkladní skříní, ale naopak plní funkci hřiště. A i když jste globální brand svázaný pravidly, pořád můžete hrát chytře — a po svém. Podíváme se na značky, které opustily klasické reklamní formáty a začaly tvořit obsah, co zastaví váš palec. Protože odvaha dnes není risk. Odvaha je relevance.
Tereza Kovandová, Content Lead, Bistro Social
12:20-12:35 Dokážeme už AI využít prakticky, nebo je to stále chiméra?
Pojďme se bavit o světě AI. Jak si v něm stojíme? Jsme schopni odbavovat projekty v AI režimu, nebo je to stále sci-fi? Jakým výzvám a překážkám čelíme při implementaci AI ve firmách? Je to jednoduché, nebo nás čeká překvapivě více úskalí? Podívejme se společně, jaké jsou aktuální trendy a reálné možnosti využití AI. Díky reflexi současného dění můžeme zjistit, kde se nacházíme a kam směřujeme.
Ondřej Synčák, Transformation & Technology Director, Dentsu
Oběd / networking: 12:40-14:00
Minulý ročník:












Partneři akce:

