Fortuna zapojila v nové kampani fanoušky více do hry

Dentsu

Dentsu

Mediální plánování a nákup kampaní zajišťuje pro Fortunu agentura DentsuX.

Sázková kancelář Fortuna uvedla spolu se startem hokejového mistrovství první ze své série tematických reklamních spotů založených na novém kreativním konceptu. Představila se tak nová hlavní myšlenka, která bude komunikaci značky provázet v několika následujících letech nejen v České republice, ale i na Slovenku a v Rumunsku.

„Celá kampaň je postavena na jednoduché zkušenosti, kterou nám již více než tři desetiletí předávají naši zákazníci – že se vsazeným tiketem je sport prostě větší zábava,“ komentuje nový koncept Tomáš Mutinský, manažer marketingové komunikace Fortuny. „Snažíme se ukázat, že sportovní sázení by nemělo být postavené na vidině snadného výdělku, ale že i vsazená desetikoruna může znamenat větší zaujetí, vtáhnutí do hry a spoustu zdravě adrenalinové zábavy,“ dodává Mutinský.

A právě na adrenalinu je postavena aktuální kampaň, která odstartovala v České a Slovenské republice spolu s Mistrovstvím světa v hokeji 2022. Za kreativním konceptem stojí rumunská agentura NEXT, která jej postavila na prvku opravdu divoké jízdy na horské dráze. Natáčelo se v Rumunsku a režie se ujal významný režisér Courtney Phillips. Celý koncept je velmi vizuálně bohatý a všechny spoty byly natočeny v reálu s následným dopracováním počítačových efektů, například zakřivená plocha hokejového kluziště do tvaru horské dráhy. A takových jsou spoty plné, ale ne přeplněné. Kromě aktuální hokejové varianty je následně v plánu také kampaň spojená s fotbalem, tenisem a MMA.

Mediální plánování a nákup této kampaně zajistila agentura DentsuX. “Již od začátku naší spolupráce s Fortunou se snažíme, aby naše společné kampaně využívaly relevantní mediální mix a mediální obsahy pro specifickou cílovou skupinu a tím dokázaly inspirovat doslova každého ke vtáhnutí do samotné hry,” komentuje Milan Černík, Client Service Director z Dentsu X, a dodává: “Novou kreativu tak naleznete ve všech mediatypech - v TV komunikace probíhala na všech hlavních TV stanicích, online byla založena na silné přítomnosti u sportovního obsahu. Kreativa byla rovněž nasazena v rámci spotové reklamy v rádiu a vizuály byly také k vidění v rámci OOH a tisku.”