Korejské elektrárny spustili novou digitální kampaň a mají nové weby od Isobaru

Dentsu

Dentsu

Společnost Korea Hydro & Nuclear Power znovu spolupracovala s agenturami ze sítě Dentsu. Na nové digitální kampani se podíleli Adexpres, Bistro Social, Carat i Isobar.

Společnost Korea Hydro & Nuclear Power (KHNP) uchazeč o dostavbu českých jaderných elektráren, doplnila svou aktuální digitální kampaň o novou webovou prezentaci. Kampaň měla celkem čtyři vlny, z nichž každá měla svoji vlastní kreativu. Kromě Isobaru na ní spolupracovala také social media agentura Bistro Social a mediální agentury Adexpres a Carat, všechny ze sítě Dentsu.

Isobar se tentokrát kromě úprav kreativních formátů podílel také na změnách designu webu. Původní, minimalistické ilustrace typické pro region severovýchodní Asie laděné do zelené barvy, nahradily jihokorejské typografie odkazující na podobnost obou národů s detailem na ústředí motiv, kterým je sport. To vše doplňují fotografie situací z běžného života v obou zemích, stejně jako ústřední barvy, kterými jsou bílá, červená a modrá.

„Se společností KHNP spolupracujeme již mnoho let, protože japonská a korejská kultura našich firem jsou si velmi blízké,“ komentuje Radim Kameník, ředitel agentury Isobar. „Před dvěma lety jsme například společně vytvořili úspěšnou kampaň, která zvýšila povědomí o značce KHNP v České republice. Nyní jsme mohli v práci pokračovat s cílem představit společnost jako spolehlivého partnera pro spolupráci v oblasti jaderné energie. Stejně jako předtím se kampaň zaměřila na využití pozitivního sentimentu a vnímání, které jsou přisuzovány dosavadním činnostem jihokorejských společností v naší zemi, a vyzdvihnutím společných znaků obou národů s heslem „Be great together“ ji ještě pozvednout na novou úroveň.“

Společnost KHNP se od roku 2016 snaží zapojit do projektu výstavby nové jaderné elektrárny v České republice a spolupracuje s celou řadou tuzemských firem. “Tuzemská webová prezentace je pro nás důležitou vizitkou,” říká Harry Chang, General Manager české pobočky KHNP. “Protože nalezení synergií s místními firmami je součástí DNA naší společnosti. A právě místní firmy plánujeme zapojit do našeho dodavatelského řetězce s možností rozšíření participace na mezinárodních projektech, tudíž potřebujeme místo, kde je možné najít všechny relevantní informace.”